SVAR PÅ FRÅGA!


Hej! Om jag har förstått rätt så går du på stylistlinjen på plusgymnasiet i jönköping? Jag ska nämligen börja där nu till hösten, och skulle vilja fråga dig några saker :)

1. Måste man vara kanonduktig på att lägga make up?
2. Har man långa dagar?
3. Hur många brukar man vara i varje klass?
4. Får man mycket "uppgifter" som man ska lösa själv?
5. Det sägs ju att man får en dator, så får man en väska till den med, eller ska man köpa det själv?

Tacksam för svar :)

SVAR: Jäpp, det stämmer bra det, jag går på Plusgymnasiet i Jönköping. Jag tycker själv att det är en kanon linje om man har intresse för utseende och annat som gör en snygg! ;)

1. Man måste inte vara kanonduktig i första hand att lägga en snygg make-up. Det är sånt man jobbar upp sej! Ta steg för steg
2. Njaa, senast är väl till 3, halv 4 på dagarna.
3. Vi har två stylist klassen, och vi är runt 25-30 i varje klass
4. Menar du enom stylisten eller allmänt. För på stylisten så har vi alltid genomgång först, sen jobbar vi ofta två-och två. Övar på varann!
5. Man får en egen vit Mac-dator utav skolan. och det är där man gör alla uppgifter och allt möjligt. Man får också en väska till utav skolan eftersom man måste skydda den, eller kan man ha den hur man vill. Din egen väska om det är så! Om man går ut skolan med G i alla ämnen så får man behålla datorn samt väskan! Annars kan man köpa ut den för lite billigare kan jag tänka mej om man inte ha G i alla ämnen.

Jag hoppas du fick svar på det du ville ha!, och också att du kommer trivas på Stylist hos oss, för det är en himla rolig linje måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0