A.A




"HÄSTEN" i Andra Avenyn är den skönast snubben asså, så himla lugn och iskall! gillar honom. han är en redig hårding måste jag ju lätt säga. Och sånt gillar vi, eller..(hanni då). Roxii är näst temperamentsfullaste tjej någonsin! haha fyfan va jag kan garva åt hanna. grym ju! men Tony är ju ändå snyggast! hmm..han är fin han! =) Andra Avenyn kan man bara inte sluta och kolla på. Synd bara att avsnitten är så korta, skulle vart 5 timmar eller nått^^

(Först tyckte jag det var ett jävla skit program, men man måste lära kolla på de! värt det, jag lovar!) Ni som kollar på A.A, vem tycker ni gör programmet?!  Vem är bäst?!... skriv gärna, och säg varför. alltid kul och veta.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0