BÄSTAVÄN



Livet förändras och man byter vänner, man kommer ifrån dom gamla underbara vännerna man hade! Man tappar kontakten helt och allt försvinner...

HannaByman♥
Jag har många riktigt bra vänner, men det finns ingen, verkligen inte som denna tjejen! Vi gör verkligen allt ihop. Vi har inte känns varandra så längre. Ett år nu ungefär, men ändå känns det som vi känt varandra hela livet. Vi visar alla våra sidor för varandra. Vi kan vara as tjuriga, men det avslutar alltid med ett gott skratt ändå! Jag trivs i ditt sällskap. Hanna är en del i familjen typ, vilket är så mysigt, hon är hos mej varje vecka. Om man inte få träffa henne på ett tag blir man galen. För hanna gör ens dag.. Finns inga hemligheter, utan allt hamnar mellan oss. Bästavän ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

ni är så söta ni två!:)

2010-02-15 @ 19:50:45
URL: http://tevebord.blogg.se/
Postat av: hanna

ääääääääskling (L)(L)

fy fan va glad jag blev, tårögd som fan!

utan dig går det inte, verkligen inte. du hjälper alltid mig och finns alltid där för mig. jag älskar dig så sjukt mycket. kan verkligen säga allt till dig & du till mig. det känns alltid bra när jag är med dig johanna. bästa älskade du. <3

2010-02-20 @ 11:57:30
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0