BYGGKILLAR,FIKA OCH STAN


Drog till staden med baby. Först kollade vi läget på Bäckadalh. Hälsade på några polare. Men vi blev så jäkla sugna på fika(iaf jag) så vi stack direkt till Coffé house by George. Då passade jag också på att skriva mitt cv. Sen är det bara dags att gå ut och söka! Vi sprang förbi Ginatricot innan vi tog bussen. och jag hittade 2 underbart fina grejen. En jeans jacka och en skjorta. Sen hittade jag en sjukt fin topp på ONCE, men dock hade jag inga pengar ute, och jag hann inte hämta ut, så jag fick ingenting med mej hem, tyvärr! Men ska nog in till staden imorgon eller på Fredag. kan visa er sen, för jag KOMMER KÖPA DET!.. kan ja lova er! ;)





Fika och plugg med, guess who?!!... HANNA BYMAN, SÅKLART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0