LÖRDAAGEEN

Lördag
Jag och syrran drog upp till mormor & morfar en stund på förmiddagen. Mormor bjöd på god fika(som vanligt) och vi satt och snackade lite med dom. Raggan(lill kusin) kom sen när vi skulle gå. biff ju :o haha^^
Morfar skjutsade in mej och syrran till stan, för jag lovade syrran en heldag på stan!.. Lite surt när man inte har pengar bara. men jag skrapade upp det jag hade. haha. Men jag hittade en snygg tröja på VILA för 299:-

Måste egentligen spara pengar, men den var så snygg. va tyvungen!

Vi drog sen förbi donken, och då kom det roliga. Vi satte oss framför ett gäng rätt sköna killar. och när dom drog sen, så kom det fram en kille, slängde fram lappen med sitt nummer på, och sa: "hör av dej om ni vill". haha rätt roligt ju. såklart vi sparade lappen! men man vet aldrig om han bara drygade sej. fast det vet jag att han inte gjorde, för jag hörde av mej senare på kvällen ;) haha


Hannna kom till mej på kvällen, mamma och pappa hade lagat värsta goa maten, så va satt och käkade, jätte mysigt vart de! syrran & bruschii va me. hanna och jag bestämde oss för chillkväll för vi pallade inte göra nånting. men det blev ändrade planer på kvällen sen ändå. Vi drog ner till Frida som hade fest. var en del folk där. riktgit go kväll!








När vi skulle dra till bussen, var vi ite sena, såklart så missar vi ju den. men jag,hanna,einar och jimmi gick från huskvarna till berget. Vi drog förbi vapenvallen, klockan var runt 01.00. helt dött överallt. Vi tog oss in på vapenvallen, haha isen för oss själva. niceee


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0