HELDAG

Tjeeenaa, sitter i skolan och är smått sur!! Jag satt länge med min engelska igår. försökte verkligen plugga, och det gick jätte bra, men idag då. Vi skulle låna en bok på engelska och sen redovisa om den. När vi väl ska göra våran redovisning i grupp, så får jag inte göra. Typ alla andra gört, men ja får fan inte göra de, blir så arg!. Bara för ja inte läst klart "hela boken" (inte ens börjat) men jag letade min fakta på internet. Man får ju vara lite smart ibland^^
FUCK!

Aja, idag så blir det en sen dag. Efter engelskan nu, så början vi direkt med löshås. Det ingår ju i våran kurs. Så i fredags så beställde jag mitt löshår i skolan, vilken färg och längd och allt. Så alla i hela skolan kommer gå med löshår sen, haha skit snyggt!. Jag slutar senast 18.00 idag, men det är det värt. tro ja.. ;).. Jag kommer nog uppdatera under dagen, hur det ser ut. Hörs sen allihopa. PUSSS

Love/hanii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0