ShakeeARN



Tjaaa allihopa! Vi har ju haft stylist idag. Både segt men jävligt roligt! Jag har knappt sovit nånting idag så jag var riktgit trött på morgonen, och det blir jag alltid flummig av(gladtjej), men det var nice! Efterskolan gick jag på resustiden eftersom jag ligger efter med en del saker, men ja kan ju säga de att, det blev ingenting gjort! Pappa kom åh hämtade mej, för det blev lite stressigt i oh med att jag dansar ikväll. Raggaeton stattar igen. har längtat som fan efter att shakaa, (inte bara rumpa), vill ja lova!.. ;)

Riktgit gött att komma igång med dansen igen iaf.. Just nu sitter jag åh väntar på ParadiseHotel. ehii

hannii ♥ hanna, helklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0