LEDIG I 3 VECKOR

TjenaaTjenaa. Hoppas allting är fint med er allesammans v, Med mej är det väldigt bra! Vi har ju LOV nu en vecka, och det känns skit bra, men ja har inte bara en vecka, utan 3 veckor. Så det känns rätt segt. Varför jag är ledig 3 veckor är för att, vi har prao efter lovet. Men det är såhär att jag fick aldrig tag i någon plats att vara på, så dom skrev upp mej tillsammans med 10 andra, på "uppdragslistan". Vilket innebär att, vi får massa uppdrag istället. Typ som att vara med och sminka, på andra skolor som har bett oss göra det. Och det är en skola som ska ha en modevisning nu till våren, och det måste vi som inte har praoplat vara delaktiga i. Men sånt är ju skit roligt så det är inga problem. Och alla våra uppdrag har vi nångång i april. Så därför är jag ledig i 3 veckor.

Det kommer vara segt som fan, iaf när jag vet att alla andra går i skolan, men tur så har jag hanna också. Vi får fördröja tiden med varandra.. gaaatt! =) På tal om hanna, ja saknar henne sjukt mycket :( kom heeeem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0