TARE CHILL, "OCH NJUTER AV LIVET"

Sitter här i min ensamhet.. Lyssnar på go musik, som får mej att längta till helgen. Har håller stämningen men musik och massa massa ljus. Finns ju inget skönasre än att bara ta det lugnt och bara njuta av..?! livet kanske. Det gör man när man ha datan framför sej. Plus en nybäddad säng!




Och såklart mina snyggingar på väggen! yammii.

När jag var mindre, hade jag hela dörren fullt av killar. Och i mitten fanns ju såklart "VeckansBabe". Jag räknade alla bilder en gång, och jag tror jag kom upp till 337 bilder. På killar! haha fan va galet.. men dörren var rätt nice måste jag säga. Och jag kommer ihåg att syrrans kille alltid kallade mej  "Veckans".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0