ERA FRÅGOR!


DET BLEV EN LITEN FRÅGESTUND.

Är du så blond egentligen? i så fall fusk!!
svar: Jaa, jag har alltid varit blond, enda sen jag var liten.. Jag har inte rört mitt hår med massa färger och blekningar. Min pappa var så blond när han var liten, men nu är han brunett, vilket jag också kanske blir sen.. ychh, vill inte de!


Vem är din bästa vän?
svar: Heltklart min syrra. Finns ingen som är så bra som henne. Hon kommer alltid vara som en bästa vänne, tajta som fan! Har samma polare typ, gillar samma saker, och gör allt tillsammans. Ass niceeee!

I vissa inlägg lägger du ut texter du själv skrivit och i dom innehåller meningar som får mig att fundera över om det hänt dig något eller att du gått igenom något jobbigt vad handlar det om?
svar: Det finns stunder som är jobbiga och stunder som är jätte bra. Man har sina perioder i livet som gör att det blir svår. Och det är såhär att jag har panikångest över döden. Har haft det sen jag var liten. Och jag tänker på saker som gör att man kan reagerar hårt på! Som sagt jag är livrädd för att försvinna, vill aldrig komma dit! Men det är bara acceptera läget. För alla kommer dit nångång. Vilket jag hatar att tänka på!

Varför är de slut mellan dig och marcus?
svar: Man har sina åsikter till de. Men nu är det som de är, och jag tycker själv det är tråkigt! Men det finns ingen vits med att fortsätta om man inte tycker det känns bra.

Har du någon ny kille på G?
svar: Eftersom det är slut med mej och marcus nyligen, så nej! Det har jag verkligen inte. Tro ni själv att det går så fort att komma över någon man verkligen älskat?!

Varför är du så jävla snygg?
svar: söt fråga haha, alla har ju sina åsikter, men det kan jag inte riktigt hålla med om! ^^

♥ Vad vill du bli när du går ut skolan?
svar: Ahdu, det är svårt att säga nu. Visst, man har ju lite tankar och önskningar kring vad man vill bli/göra efter skolan. Men jag vill jätte gärna jobba som make-up artist. Åka runt överallt och styla. Men det vill nog de mesta inom stylisten. Men jag ska göra nått själv. Öppna eget, som innerhåller, make-up,frisör och naglar! Jobba som ett "team" finns mycket man vill göra..

Vilket är ditt favorit klädesplagg i garderoben? och vilket klädesmärke gillat du mest?
svar: Fördelen med klädmärken: snygga kläder. Nackdelen med klädmärken: Dyra! För min del så bryr jag mej inte jätte mycket om märket. Men jag köper hellre ett par dyrare jeans, med bra kvalité, som håller bättre och som oftast sitter snyggast! än att köpa några som håller nån månad. det beror helt på vad man är ute efter för klädsort, om det är(sport,jeans,skor,underkläder).. men det finns hur mycket märken som helst man tycker om.Bästa märke för jeans är Replay & G-star, för det första är det bra kvalité som inte slits ut snabbt, och dom sitter bäst på mej, så det är värt sitt pris. Men det är skit svårt att säga... Min stil kommer från butiker som Vila,Veromoda,Once,Gina och alla dom där ;)Det finns en del kläder jag älskar i min gaderob. och det var önskningar om att ja skulle lägga ut bilder på kläder som är min favorit i gaderoben m.m Bilder kommer snart

Om ni har förslag på fler märken nu är riktigt nöjda me, och sitter snyggt, skriv gärna ner :):)



Kommentarer
Postat av: Anonym

g star har säääämst kvaliteeeeee

2010-01-18 @ 08:25:14
Postat av: hanna

gumman, alla kläder har märken så du kan ju inte skriva att nackdelen med klädmärken är dyra ;) finns ju olikaaaaa

2010-01-18 @ 08:26:14
URL: http://hannabyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

åsikter ;)

2010-01-18 @ 08:28:59
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0