JAG♥GADEROB


Det var en önskan om att ni ville se hur mitt rum ser ut, och det är klart ni kan få se de. Och eftersom jag lovade er att visa min gaderob och lite vad min stil på kläder är, så tänkte jag att jag kan ta mitt rum i samma inlägg! :)






aww, mitt lilla rum.. rätt mysigt fast det är litet. Men jag behöver inte störra, i så fall bara när jag ska dansa. hiih. men ja störttrivs i mitt lilla rum ^^

Jag har redan visat min gderob innan för er läsare, men eftersom en del ville se hurdan stil jag har på kläder och hur min typ av gaderob ser ut. Men jag ska visa er... jag får in rätt mycket i min gaderob ändå ;)




♥ Linnen

♥ Kortarmad

♥ Långarmad

♥ Mina Bh:ar
En del av mina klänningar



♥ J.E.A.N.S

♥ J.E.A.N.S


♥ Några rosa söta koftor:

♥ Olika slags Jackor/väst

Det finns massa mer att se, men jag pallar ju inte lägga upp alla sortes kläder ja har, det här va lite smått bara. Men om ni vill se nått annat så skriv de. Hoppas ni va nöjda så.. hahaha PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: becca

herreguud va fint du har tjejen!

o massa fina kläder vill jag lova.

lyckost !<3

2010-01-27 @ 22:58:06
URL: http://rebeccaafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0