.....



Hej mina kära läsare! hoppas ni mår hyfsat bra efter helgen. Själv mår jag mycket bra. Väldigt trött bara, men vem fasen är inte det en söndag?! Gick upp lite efter 9 idag, ut åh jobba. Och ni som har frågat vad jag jobbar med, kan få svaret nu. Jag säljer aftonbladet, och det kan tänkas vara ett skit jobb, men det tar 40 minuter att sälja tidningar runt området och jag tjänar 300:- för det, så det är lätt värt de!!

Jag funderar på att dra ner och gymma nån timme innan man ska ligga och dega i soffan. Rätt gott efteråt. Och föresten, missa inte bingolottor ikväll,ungefär vid 9 tiden, för min farbror ska vara med och tävla om 3miljoner. Micheal Lindberg. missa inte! ;) PUSS

kvällens låt: Wayne Wonder - No letting go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0