FIN MORGON UTE I SNÖN

Gårkvällen mådde jag inte toppen direkt! drack nog lite för mycket.. hamnade på toan tillsammans med BeckaÅberg en halvtimme. Jag tvingade fram spya. hemst är de! Tack för hjälpen becka!, jag upskatter de verkligen:) Men jag kunde knappt stå, så mamma & mannelito hämtade mej efter att becka hade ringt! haha du är så skön pappa. När jag kom hem sen, så kröp jag direkt ner i sängen. Men kvällen var ändå sjukt bra, fram till 12-slaget, sen bangar jag ur!

Mammi väckte mej vid 11 nånting. Gick upp och käkade, sen tog vi en lång promenad på andra sidan ån, hur fint som helst. Mammi tänkte att det skulle va bra o jag kom ut och rörde lite på mej, få frisk luft. Och det var det också vill ja lova! Mådde lite bättre sen efter promenaden. Mammi tog med sej kameran ut för att minnas de sköna vädret;) haha ,några bilder från morgonen!





(bilder från nyår kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0