JÄVLA BUSSFAN!


Okej, min morgon var stressig,jobbig och förjävla seg! min buss hemifrån skulle komma kvart över, men nej.. då kommer den 20 minuter försent, fick stå ute och frysa..jätte härligt ju! stod och tjötade med qimmen lite :) sen bytte jag buss till ettan, fick en bra plats jämte tobee(kusin).. och det tog långt tid till stan och det var hur mycket folk som helst på bussen.. mysigt och stå och knuffa på varandra. haha! sen skulle jag byta buss till 26:an, mot a6, men eftersom det var äckligt mycket folk på bussen så kom jag inte av på den busshållsplatsen ja skulle.. för de stod massa ivägen.. och jag pallade inte skrika. sen kom jag väl ut, och vidare till nästa buss! det tar 20 minuter för mej att komma till skolan, men idag tog det en timme! blir fuck galen..

Hanna lurade på mej att vi hade stylist idag, eftersom vi har nytt schema så kan ja det inte än. Så jag såg fram emot efter en lång bussresa att styla och göra make-uper. men det var ju inte riktigt så! vi hade vanliga lektioner idag, så jag hoppade in och hade samhäll istället. sen matte,svenska,engelska. SEGT!

J O B B I G  MÅ N D A G!

Glöm inte att ställa frågor också, nått inlägg neråt! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

DU & FUCKING JAG <3

2010-01-11 @ 23:01:47
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0