RING:TRO,HOPP & KÄRLEK

Vad tycker ni om min ring, tro hopp och kärlek?! visst är den fin :) Jag tycker om den jätte mycket. Jag fick den utav mina grannar när jag fyllde år förra året, det har jag sagt en gång tidigare i bloggen om ni kommer ihåg! men jag ville bara säga att, mina grannars kusins mamma håller på med sånna smycken. Hon gör allt från halsband,ringar,berlocker,örhängen och annat! Gå gärna in på hennes hemsida http://www.pernilla-bengtsson.se/. För det finns jätte fina saker hon gör. Man får bestämma själv vad det ska stå på smycket. Jag ska beställa en till ring snart.


Tänkte beställde den här. Rätt enkelt så men texten gör ju allt! Jag får tänkte lite vad det ska stå på!
PUSSS/.h  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0