Godmorgon?!

Oj, så sliten man är idag! Men sjukt skönt var det att få sova i sin egna säng! =) ♥


Jag har tatt det jävligt lugnt nu idag.. Städat mitt rum och packat upp alla mina saker och fixat massa. Har också bytt mina sängkläder. Och vem gillar inte att ha nybäddad säng?! ;) Så jag går runt här i min nattdress när klockan är fem snart.. haha men det är chill!

Jag tror grabbarna kommer upp till mej snart, så jag får la ta och fixa till mej lite. (byta kläder)! Och ikväll kommer syrran hem från Palles stuga. Har inte träffat dom på flera dagar så kvällen spenderas med bästa sis. Ska väl ut och köra lite eftersom hon äntligen har körkort! :D Grattis syster!


Hörs senare sen! Pusss







Kommentarer
Postat av: John Lionel Messi@fb

fin:o

2010-07-25 @ 17:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0