Lan hos Fisk1

Har varit en sjukt seg dag, men vem fan bryr sej.. det är ju sommar!(om nu vädret kan komma tillbaka) :(

Var nere på stranden idag med coffe,erik,toleboy och issa. Även att det är pissväder så spendera vi tiden där. Har inte gjort ett skit idag faktiskt. mest varit runt i huskvarna. Käkade pizza med grip och erik, senare sen drog vi till zinken och lira fotboll en stund..

haha toleboy's söta min!!




Sen stack jag och coffe upp till LAAAAN gubbarna hos Fisk..




Han är också nöjd över hans framtida flygmaskin han skapar, så han ville att jag ska visa upp den för er! Den är snygg, fast den slår ju inte min flygmaskin iaf!! :D




MIN FLYGMASKIN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0