Måndagkväll/Tisdag

TjenaTjena !
Igår vart det playan hela dagen. Drog ner rätt tidigt med familjen, sen kom polarna så jag tog mitt pick och pack och la mej där. klockan blev halv sex och jag åkte hem efter en go vollyboll match med gubbarna. Gjorde mej iordning och drog ner till huskvarna vid halv nio igen ungefär. Träffade lite fintfint folk. Efter en stund var planerna att dra till stranden, spelade vollyboll och träffade ännu mer fintfint folk. fast det började bli segt rätt fort så jag becka tobbe grabben och sara gick och satte oss och drack lite...

slutade inte bra!
Inte för jag drack mycket. absolut inte men jag hade inte käkat på några timmar så det bara slog till i mitt huvud. Drog till några spyor när jag kom hem. Vilket inte vart alls värt det! men sånt händer väl.. Även att det vart mycket trevligt igår.

Jag och Beckis

Idag mår jag mycket bättre i allafall och det är skönt! Jag har inte gjort nånting idag. bara haft en lugn och skön dag med mamma och pappa. Kollat film och myst! Johan kom och hämtade mej vid halv tio ikväll. drog ner till huskvarna en stund och träffade de vanliga! ♥ mycket trevligt! sen åkte vi till becka och dom. Men det blev inte länge. Ringde bruschan för jag visste han var hos jossan hammarström med syrran. så jag träffade dom en stund innan vi åkte hem..

och nu ligger jag här och inte kan sova. klockan är 02:33. Ligger här och får stess, för jag ska upp tidigt imon. Dels för att ut i solen(om de nu är fint), sen hänga med hammarström till a6.



hihi så söt är hon ju! Ska fika och fixa lite stuffs innan jag drar till gotland! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0