Musikvideo: Eminem - Not Afraid








Onsdag.-

Idag kämpade jag upp från sängen redan kl.8:00. Kalla mej morgonpigg?!... Jag brukar verkligen inte vara det. Men när vi var på Gotland gick vi upp den tiden nästan varje dag för att spendera dagarna på annat skoj än att sova ut hela dagen! Och det är det faktiskt värt. man hinner allt för mycket mer. och dagen går jätte sakta. As gött! Så idag kl. åtta gick jag ut på balkongen och käkade frulle, sen gick jag ut i solen några timmar.

Träffade också grabbarna som vanligt på dagen. Drog ner en stund till stranden och satt och tjötade. spelade lite vollyboll. Sen åkte vi till rosens pärla och käkade.

Träffade också min Hannabyman. Var skit längesen man såg henne. hann träffa henne innan hon åker till grekland med pojken sin. =) Ikv'll har jag varit med syrran & linn. Beställde käk från East end. Mycket trevligt och gott !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0