MYSPYS i stugan!

Alltså shit, vilket skit väder det har varit här idag!

Vi har inte haft el på några timmar, så maten fick dröja. Men med fungerandes lampor nu så har vi det rätt gott. Har precis öppnat en kall och till det en kexchoklad. Ska strax sätta mej och spela kort med finaste mamma & pappa. Blir en mycket skön och lugnt kväll, vilket jag verkligen behöver tillsammans med dom.

Ska också planera morgon dagen. om det nu blir bra väder för då är det inte så mycket att planera. Det är bara sätta på sej bikinin och dra till finaste strand. Och hela veckan som jag planerat ligga toppless, men eftersom jag vet många jag känner som ska till gotland så vågar ja inte vika ut mej så mycket! ;) HA!

Ha en mycket bra lördagkväll. Take care!


Kommentarer
Postat av: sara =]

skulle inte din vän hanna byman hänga med dit? :)

2010-07-18 @ 00:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0