Resan gick bra!

Hej fintfint folk!

Båtresan gick jätte bra. När jag satt där dom första 10 minuterna tänkte jag på hur seg resan kommer att bli. Men efter dom dratt på en film gick tiden fort. Dels för att filmen vart riktigt go. Bröllops fotografen om ni har sätt den. Han Robin i den filmen vart ju en stört skön kille alltså. Enkel människa som han inte ville vara egentligen men tur nog att han var det i allafall.

Nu har vi kommit fram till våran söta, gammeldagsa stuga. Jag sprang först in och rouffade vilken säng jag skulle ha, haha har också packat upp alla mina grejor, så nu kände jag mej bara för att lägga mej ner och chilla. Vädret här på Gotland är ju inget att hurra för precis, piss väder. Men hoppas på finare imorgon.

Nu ska mamma och pappa åka iväg och handla lite så nu ska jag ta och ragga upp lite folk och festa som fan medans dom är iväg ;) fast om det vore så.. skämt o sido, det blir lugnt för min del. skönt det!

Vi hörs senare sen gottfolk! ha det gött =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0