Roadtrip i Gotland

Tjena!

Jag, mammi& pappa hade en roadtrip runt gotland idag. Besökte många fina stränder även att vädret inte vart helt perfekt för att steka. Men vi hittade en fin strand då vi tog en fika pause. Lite tråkigt när man inte har någon annan med sej också. Eftersom Hanna inte tog tag i det i god tid fick hon inte ledigt från jobbet. Lite sent ute, tyvärr! jätte synd verkligen, för jag vet hur jävla roligt vi två skulle haft det här. Men sånt händer! Mamma & pappa är inte så tokiga heller. kommer bli mysigt med dom en vecka som sagt!.

Stannade på vår femte strand nu ikväll. Passade på att badade,sola och spela vollyboll med pappa. Måste öva mer nu till jag kommer hem, för då jävlar kan jag visa gubbarna hur det går till ;) haha!

Kvällssolen är inne på vår gård och pappa står ute vid grillen och fixar käk. Mamma har precis gjort en jätte god drink till oss, så nu väntar bara käk och stämning. Slänger nog in ett natt-inlägg senare sen om jag pallar! pusshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0