Veckan har börjat SKITBRAAA!

Måndag/Gotland

Klart vi följer vädret på datorn varje dag!



Det visade riktigt fint väder och då är det självklart stranden som gäller. Vi åkte till en favorit från förra året som heter Ireviken. Mycket vackert ställe med resturang stenstrand och hav som är underbart! Det blev tidig morgon(som alltid) och sen kväll. Låg ute i solen ungefär 9 timmar den dagen. Så på kvällen blev vi rätt sega. Vi gjorde oss lite käk och kollade film och myste här i stugan!



Tisdag/Gotland

Visade lika fint väder idag också!

Men vi kunde inte bestämma oss vilken strand vi skulle besöka. Men efter vi kollat på kartan en stund så hittade vi nått som heter Sandhamn. Det ligger rätt långt ner från Visby, och tar ungefär en timme och åka. Jag vet inte om jag tycker det va värt att åka dit, men jag säger som mamma, bara solen är framme så spelar det ingen roll. Stället var ju inte direkt en tio poängare men det dög för oss. Vattnet var underbart här också. Vi låg lika länge som igår och fick ännu mer solbränna på oss. det e la gatt! =) Jag säger bara sololja! ♥

Kvällen var lugn och skön i stugan. Blev mycket gott käk och slapp framför tv.n


Onsdag/Gotland

Ännu finare väder idag! :D

Innan vi kom hit till Gotland så sa vi att vi måste åka till Blå Lagunen som vi var på förra året. Riktigt härligt är det där. Vattnet är helt sjukt, det är som en jätte stor pool. Klart och fint! Stället är gjort av kalksten vilket jag tycker är coolt, haha. Det var redan massvis med folk när vi kom dit vid kl.10:00 och det kan jag faktiskt förstå. Vi låg ungefär sex timmar, sen åkte vi hem. Förjävla go dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0