FACEBOOK!


Jag läste i tidningen igår, eller farsan visade mej och tyckte jag skulle ta åt mej! När det gäller bloggar/facebook och annat som man lägger ut saker om sej själv om eller annat som gör att många andra får reda på saker som man igentligen kan hålla det privat. Allt fler berättar allt mer om sej själva. Sådana saker som exempelvis förhållande och annat. Dessutom ligger ju allting kvar på internet som man lägger ut. Informationen kan användas till inbrotttjuvar och andra kriminella.

Jag förstår varför pappa visade mej det. Fr vi ungdomar tänker inte så som vuxna. Vi skriver konverstioner och långa texten om saker, och det gör ju att man får mer fakta om vad folk sysslar med. vad som händer i livet. Vilket jag tycker är bra, för att inte "missa något". Men ibland är det negativt också. Men bara för jag läste det kommer jag ju fortsätta blogga och chatta, och lira facebook! ;)

Kommentarer
Postat av: matilda stävenborg

Läste att du pluggar till stylist, 1 året eller? Trivs du? :)

2010-07-08 @ 20:09:03
URL: http://stavenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0