Första dagen på jobbet!

SHuLUULUu! :D
Idag var det första dagen på min feriepraktik. Jag jobbar på Lekerryds fritis, barn mellan 7-11 år. Klart var man lite närvös i början eftersom dom blir helt ställda när det kommer någon ny och ska ta hand om dom. Så det var lite stelt i början. Men sen efter ett tag när man suttit där och ritat och pärlat lite med dom, var dom vilda som djur. haha riktit roligt hade jag idag och kommer nog ha det tre vekor till :)

Söta små barn på fritis.
Slutade runt fyra tiden, då åkte jag till kiosken där livija,elin,olle,g och johan var. satt där ett tag. sen åkte vi till uddebo eftersom det var så härligt väder. Hämde upp pea på vägen också.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0