FREDAG OCH OTUR!

Hej allihopa! ♥
Dagen har varit jätte bra på fritis och allting. haft pirat tema idag, så vi har gjort massa målningar på varandra och klätt ut oss, lekt och massvis med roligt. men när jag ska åka hem/stan, eftersom jag skulle lämna tillbaka ett linne som jag köpte igår, och en present till sebbe som hade gått sönder, så skulle jag snabbt till stan sen hemåt och tagga kvällen. Men så fick jag bensin-stopp med moppen mitt i allt. Och jag blev lack som fan. Så jag stälde mej utanför ett företag. ringde mannelito och allt. men han kunde inte göra så mycket. men som tur var så kom kusinen tobbe ut från hans jobb. och inte visste jag att han jobbade just där jag parkerade. haha lite komiskt. Så vi rullade moppen till närmaste mack. Och det fick bli Shell.

Sen kom jag på att jag inte hade några pengar att tanka med. och tobbe hade bara kortet sa han, så vi stod där ett tag och väntade. Sen sa han jag har ju kontant men dom ska jag ha ikväll. Jag tog pengar direkt och tankade. vafan haha. Åkte sen till stan som planerat och gjorde det jag skulle. Sen åkte jag hem lämnade pengar till tobbe.

Nu sitter jag här och är helt slut. Och ikväll är det fest hos sebbe, för han fyllt år! Grattis föresten älskade vän! Men blev helt sletetn efter en stressig dag!

Men skit samma, men det är inte för sent ännu. Tagga Fredagskvällen för fullt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0