SÖÖÖNDAG

Började dagen med min söndags promenad"jobb". Sen träffade jag såklart grannflickan. Vi åkte ner till huskvarna för att köpa lite gott att käka. Rocksta✫r & godis. Sen drog vi till ad och träffade grabbarna. Det blev fotboll,och en massa tjöt. :)

Jag och sofie slutade kvällen med att åka en sväng till Lekerryd och lite runt i huskvarna. sen åkte vi hem. Men på hemfärden hittade vi en död sak längst vägen. Vi körde förbi den fort som fan, men sen blev vi så nyfikna så vi körde tillbaka. Jag skrev att det var ett piggsvin liggandes längs vägen. Men jag vet inte varför jag skrek det, för jag såg ju självklart att det var en grävling^^. Lite roligt faktiskt!

Aja, nu ska ja försöka sova för ja ska upp tidigt och jobba imon. Sköt om er och njut av sommarlovet allihopa för imorgon börjar det. Pusshaaj!
Jocke leker med eld och sprayflaska..

Om inte videon funkar, så vänta en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0