Tja, Dålig Update

Oj, nästan en vecka sen man bloggade!

Jag säger som alla andra bloggare. Det är sommar nu och man har inte tid att sitta vid datan så mycket. och då blir det att bloggen stannar! Men ni har inte missat någonting.. hänt samma nästan varje dag. Jag jobbar fram till 4 varje dag, sen åker jag till stranden och träffar grabbarna, spelar wollyboll med en massa goa gubbar! och vi är även kvar sena härliga kvällar också! Om inte det, så har det varit fotboll på zinken. Men snart är jag ledig så då kan jag göra massvis mer saker som inte jag hinner göra på dagarna!


Haft riktigt fina dagar på stranden nu i veckan och förra veckan också! förjävla gott! Iaf när man har sina goa vänner med sej. det är då allting blir perfekt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0