Tordagskvällen ute hos Petter!

När jag slutade jobbet stack jag direkt hem och solade med hela familjen. Låg ett bra tag, och fick bra med färg!:) Kilade iväg till petter och var där hela kvällen med isse,fizzk,måns & maxi. Först så sa vi hejdå till hans undebara föräldrar och lillbrossan som ska iväg över helgen! Sen efter att dom hade dratt så drog vi fram grillen och satt på hans feta altan. Efter ett tag när vi kände oss taggade på doppet så stack alla ner och badade. Hur gott som helst, varmt där emot!

Och en sak till.. Petter snaggade sej också :) han ångrar sej inte *hosthost* men snyggt som fan!

Visst blev det snyggt! Har också film på det!

Filmen kan vara rätt seg, i så fall vänta ett tag!

Fizzk & Petter

Måns & Jag

Maxi & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0