Trivs i vårt inglasande rum

Godmorgon fina läsare!
Idag blev det frukost i vårt nya inglasande rum. Det är inte riktgit färdigt ännu, lite små saker som ska på plats. Som belysning, och lite mer inredning annars är det klart! Riktgit mysigt måste jag säga.

Jag trodde jag skulle börja jobba idag på min feriepraktik med såg sen i pappret att jag börjar imorgon. Så jag väntar bara på ett samtal från dagiset som jag ska jobba på i 4 veckor. Men dom ringer ju aldrig, blir lite små lack. Jag ska snart göra mej iordning för sen ska jag dra en till stan när det slutat regna. Måste shoppa lite grejer jag har kollat in.

Hörde att mammi kom hem, nu blir de kaffe och prat med henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0