SWEDENROCK

Tjenaa! =)

Hoppas allting är mycket bra med er! Själv mår jag toppen.. har varit ute med tidningarna, så nu är det klatt! Och fint väder är det, och det blir att humöer blir riktigt bra!

Det är såhär att Alle har haft en tröja från SwedenRock som jag älskar när han har på sej den. Jag har alltid tyckt den har varit dö läcker. Så jag sa det till honom att: när du inte vill ha den längre, så får jag köpa den!.. Och i fredags så hade sebbe fest(lillbrossan), och helt plötsligt säger alle såhär: du kan få den nu! Asså fattar ni hur glad jag blev. Ohhh den är så sjukt snygg. Har kollar på den ett bra tag nu. Swedenrock har många favoriter.

En sak till, nu ska jag göra ett nytt försök med töjningen.. Det ska gå denna gången! ;)


Kommentarer
Postat av: rebecca

tischan va steencoool. riktigt snygg!!

2010-06-21 @ 00:44:20
URL: http://rebeccaafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0