Vi är en..

Oooh så gammal bild på mej & grannflickan!

Jag kommer ihåg så väl att det vart våran favoritbild när vi var små. haha vet inte varför. men lite söt är den ju :) Jag har massvis med bilder på oss när vi är as små. Vi gjorde ju allting tillsammans. Fikade gjorde vi varje dag minns ja. haha sprang runt och jagade varandra. och typist med mej var att jag älskade att jaga alla flickor som bara skrev med min "monster röst". (jag var rätt killig som liten)..

Jag och sofie har hängt ihop hela livet. Grannsyster så att säga! Våra familjer är ju som en stor familj ungefär. Trivs lika bra hos dom som hos mej. Känner mej liksom hemma hos båda.



Är inne hos min lilla räv nu. Vi ska snart göra lite kvällskäk, en del snack och mysa! Men nu ska ja dra, för nu är jag jävligt sugen på korv-macka! yeeh

Kommentarer
Postat av: sofie

hanni. jag älskar dig! kan fan inte tänka mig en bättre uppväxt än vad ja fått, för den har tillbringats med dig. tänk alla minnen, fan va kul!<3 du är bäst



2010-06-08 @ 20:41:39
URL: http://sofieegardhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0