ED HARDY MOBIL!

Eftersom jag inte har mobil för tillfället, lånar farsan's just nu(eller jag har gjort det ett tag), fast den duger absolut! men nu är man ju sugen på att köpa en ny. Den kankse blir den sista kankse, haha! Jag och mobiler är inte direkt bästavänner. Jag kan inte ta hand om mobiler överhuvud taget. Mina två favoriter ligger i vättern någonstans. E annan har jag slarvat bort i ett tält när vi övernattare en sommar för längelänge sen hos en polare, sen vet i sjutton vad dom andra sju tagit vägen. Dom går sönder hit&dit. Men dom som gått sönder har jag sparat i en låda, det ligger just nu 5 stycken där i. haha

Och jag glömmer aldrig en gång, när vi hade hemkunskap i skolan i slutet av 9:an, så hade jag min väska på golvet, jämte min plats. Och där har man ju sin mobil och allting. Sen kom min hemkunskaps'lärare med en jävla matvagn och körde över min väska. Och det tänkte verkligen inte jag på, men när jag satt påväg hem i bussen, så skulle ju kolla min mobil, tror ni inte hela skärmen var en spricka i. heldöd! det var sorligt ju! Tror ni inte jag blev förbannad på tanten. Resten av tiden, var hon sjukt fjäskig mot mej. haha! sån tönt..

Jag måste ju bara säga att den är sjukt stilig. helheten är ju dö frän. Vanlig Son Ericsson fast med Ed Hardy mobilskal. Vad tycker ni bloggläsare om den?!

aja, det kanske blir en Ed Hardy mobil sen?! ;) eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0