Helt slut efter hård träning

Tjenaaa! hem kommer från en sjukt jobbig träning. Cirkelfys är för dom som verkligen tar ut sej till 100%. Vilket jag inte gjorde idag. Fick jätte ont i magen, och jag var tvungen att gå ut. Om jag skulle kört 2 varv till som dom gjorde idag, så skulle jag spytt, ja lovar! Fyfan va jobbigt det var! men passet var annars jätte roligt. Synd bara att jag inte orkar! Jag kör istället på gymmet, känns bäst så! Där får man bestämma sin träning helt själv, underbart!

Väntar på att jag ska få duschen från syrran, som tar 100 år på sej! Men nu är hon snart klart äntligen. Ska in i duschen, göra iordning mej sen får vi se vart fredagkvällen består av ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0