LOVE YOU DADDY! ♥

Hej blogg läsare! ♥
Hoppas allting är bra med allihopa. Själv mår jag just nu, sådär. kunde vatt bättre. Ni vet, ibland finns det saker man är ledsen över, fast ändå inte har någon anledning till varför. fast ändå vet man att det är något. Man är bara så nere! men alla har sina dagar. Bad day's

Haft coach-samtal, jag&pappa, med robban idag! Det gick väl hyfsat bra tycker jag. Ska ta igen en del saker jag ligger efter med, och som jag har missat att göra. Vårat samtal blir lite försenat idag, men det gjorde inte så mycket. Var kvar en stund längre och umgicks med cilla lite. En av de mysigaste lärarna. Gillar henne starkt!

Jag måste också säga att jag verkligen älskar min pappa! Han är underbar på alla sätt och vis. Så sjysst! Istället för att skälla på mej att jag ligger efter eller vara beskiven eller nått i den stilen, så istället hjälper han mej och säger till mej att, gör ditt bästa, jag vet att du alltid fixar det! Sen får man en klapp på ryggen. Men hans ord tar jag med mej, för dom stämmer verkligen! Och han finns alltid där för en! Love you daddy ♥


nattiinattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0