Ser framemot morgon dagen!

A meeen tjenaatjenaa på er!
Hoppas ju såklart ni mår bra! Jag kom nyss hem från att ha träffat lite gott folk nere i huskvarna. Åkte ner och träffade elin en stund vid halv 8. Satte oss i parken och tjötade lite om allt möjligt. Sen kom tolee och jocke en stund. Men elin & jocke drog typ lika fort som dom kom, så jag följde med tolee hem en stund :)

På schemat idag i skolan vart det Stylist/naglar. Vi satt hela morgonen och hade lektion om nagelvård och allt såntdär! Därefter blev det frans manikyr på varnadra. Alltid trevligt att fräsha upp sina naglar, samt få massage. Sen slutade vi rätt mycket tidigare idag, bara för vi jobbat duktigt!

Efterskolan drog jag hemåt. träffade på min grannflicka, som också tog en lång promenad tillsammans med mej & vovsningen. haha! rätt roligt faktiskt. hade också mycket att prata om.

Och nu sitter jag här och planerar min dag imorgon. För klockan 08:00 så är det en modevisning på PB-skolan, som vi ska vara med att sminka på. det var den modevisningen som var förra gången om ni kommer ihåg. Då temat vart Romantiskt. Precis samma sak imorgon. det kommer blir lika kul som förra gången. Så det ser jag fram emot.

men nu ska jag plocka fram kläder, duscha och fixa väskan och mera tills imon. yeey! ha det fint och sköt om er. ♥
Här ser ni också ett bildspel från förra gångens modevisning. http://www.jnytt.se/bildspel/1705

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0