Snabbträff med grabbsen

Jag mådde inte alls bra på lördag morgonen så min tid var ägnat i min goa säng. Det blev en del film och mys. massvis med prison break avsnitt. inte fel de! :) Men tillslut fick jag orken och drog upp från sängaa, för mammi behövde någon med sej till a6:an. Klart jag hänger med henne. Fick med mej hem ett par vita tyg skor, för mina har gått sönder, så jag fick ett par nya. Tack mammi ♥ Men det var farligt och kolla skor, för jag hittade sjukt många utav de älskade skorna. jag vet inte hur många jag testade, en hel del.. 10/15 cm klackar överallt, alla vart galet snygga. Men det blir inget med det just nu ändå.. Stannade inte jätte längre på a6:an. När vi åkte hem så beställde vi lite käk från East End!, vi va gö hungriga. så mysigt så.

Åkte ner till huskvarna vid 22:00 och träffade tolee,jocke och massa andra grabbs. Men det blev inte länge där heller. Jag ville bara säga hejdå till tolee eftersom han åkte tidigt idag till sälen. Är borta en vecka. Men det blev chill igår. de drack öl och lyssna musik, inte fel:)

Min lördag/helg blev jävla lugn, inte för det är något fel på det, men nästa blir det tvärtom vill ja lova!

stil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0