SÖNDAGS MYS

Ligger hemma i min säng och har 10 täcken på mej! typ.. Jag vaknade och kände att jag har fått en jävla förkyldning. Så jag mår inte sådär jätte bra. Min röst är borta och näsan bara rinner hela tiden, plus att jag fryser igäl. Även att jag har täcken åh massvis med ljus. men sånt e livet när man klär sej i sommarkläder ute nu. ^^

Nu blir det massa film, ska bland annat se Johan Falk som man har sätt tusen gånger. men dom är alltid lika bra ändå. Har gjort mej lite te, så nu ska ja krypa ner i sängen och bara njuta av min förkyldning kankse?!

Go bakgrundsbild, visst ;)

Söndagsmys dressen är också på såklart! (klicka på bilden så dom bli större)


Hörs sen fina blogg läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0