TISDAG STYLIST/BAL

Sitter i skolan just nu och jobbar om ett projekt inom bal. Vi ska tänka ut själva hur vi vill se ut och hur allting ska vara, dvs "skapa en look". Därefter ska vi utgå från våran plan och försöka göra de "real". Fixa kläder, make-up och frisyr och sen ska en av eleverna på skolan göra så som man själv har tänkt sej!

Jag satt och kollade i en tidning på massvis med fina balfrisyrer. Då tänkte jag på syster. Eftersom jag har lovat att styla henne, vilket jag ska! men jag har funderingar på att fixa hennes frisyr om hon inte gör det i salong! Tog ut lite bilder på snygga balfrisyrer:

Har massa funderingar på syrran när hon går balen. hon kommer bli awsome ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0