TjenaTjena...

Hoppas ni mår bra allihopa. Själv ligger jag i min säng och mår sådär. Är jätte förkyld och täpt i näsan hela tiden. Och ont i halsen har jag också. Beror nog lite på att jag klär mej i skinnisen utomhus, vilket kan vara lite för kallt ibalnd. Men snyggt! Men det betyder inte att jag ska sitta hemma åh lipa, ikväll blir det fest med de bästa! Kommer bli grymt med folk, och jag förväntar mej en rolig kväll!

Jag kan säga er att fredagkvällen var mysig och go som fan, tillsammans med elin. Drog ner till henne vid 21:00 ungefär. Vi snackade, tog massa kort och hade himla mys. Fast vi hade hoppats på nånting ösigare egentligen, men det blev inte riktgit som vi hade tänkt oss. Men det gjorde verkligen ingenting, för det vart as go kväll igår! Efter ett jävla tag kom viktor & tolee. Det blev en film sen drog jag hemåt med tolee.

Soft fredag vill ja kalla de ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0