TONIGHT 00:45

Klockan är 00:45, och ni som känner mej vet att jag är uppe såhär dax varje kväll typ. Kan inte somna innan(om ja är inte sjukt trött) men jag ska försöka lägga mej nu, och kankse kolla några avsnitt av prison break, sedan somnar man gott, annars ligga åh tänka på massa bra saker. Brukar funka! :)

Fredag's planerna blir:
Ner åh gymma eller ta en lång promenad på morgonen, med vovsingen såklart! Fast ja tror det lutar mer åt gymmet faktiskt, det beror helt på vädret. senare sen möter jag förhoppningsvis upp Jannii i stan. Fika & kika runt lite. Sen på kvällen, närmade 19:00, så börjar "skolan". Vi har ju ett uppdrag på kvällen imon som innebär att vi ska styla på ett disco för handikappare. Lite små roligt. fast farligt! Är livrädd för sådana. men det ska nog funka tror ja. =) haha, det slutar runt 21:00, men jag hoppas vi är färdiga runt 20:00, senast halv iaf! Sen lutar det åt fest. Om det inte blir de, så ska jag hälsa på min efterlängtade Hanna i gränna, hon har varit sjuk :/ saknar henne!♥

men nu ska jag kolla avsnitt från Prisonbreak, sen SOVA! kram*

♥ godnatt, sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0