Med bra sällskap gör ens kväll!

Fredag ♥
Måste bara berätta lite fort att modevisningen blev jätte bra. Det var grymt mycket roligare denna gången. Dels för att det var mer folk, och att det var större plats. Dom var himla duktiga alla modeller, plus DJ:n och självklart Anna som gjort hela denna modevisningen till hennes egna collektion. Tyvärr har jag inga bilder! Om det är någon som var med och vet att dom har, send them to me please! ;)

Kvällen blev buss hit & buss dit. Jag orkar inte berätta min jobbiga kväll. Men allt blev missförstånd igår. Men det betyder inte att kvällen inte vart bra. Utan jag och elin åkte hemåt och käkade lite tacos, sen satte vi på en film medans vi väntade på johan. Efter en stund kom Jocke,Tolee,Robban,Måns. Tyvärr kunde dom inte komma in, så jag stack med dom ut för elin och johan satt ändå hemma åh mös. hihi

Även att det inte hände så mycket igår, så vart det ändå en bra kväll. Bra sällskap vill ja lova!


bild från sommar 08
Kvällens musik:

Big Ali & Dollarman - Hit The Floor

Black Eyed Peas - Imma Be


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0