SOL,FIKA,MODEVISNING OCH FINA MÄNNISKOR

Det har varit en seg dag i skolan. Det var faktiskt skönt att komma tillbaka efter att ha haft 3 veckor ledigt. Men inte min dag idag, tyvärr! men efter jag och hanna drog till stan, åh tog en fika på Wayne's, blev allting mycket bättre. Vi satt ute i solen, vilket var himla härligt med en kaffe i handen.Viktor & Sollenby kom också! :)





Jag satt bara i en tunn tröja, med ändå så varm och skönt! Tummen upp för de! Efter en stund i solen så drog vi med bussen

Plusgymnasiet hjälpte Anna och hennes modevisning med att styla hennes modeller. Som jag sa innan, så har hon gjort en kollegtion, fullt med romantiska klänningar,toppar och massa fina outfiter. Min modell var Isabelle Pettersson, som också är min granne. Bilder är tagna från mobilen, så diss på de! men såhär blev resultaten:





hur fina som helst var allihopa! Dethär var bara några få bilder, fanns ju mer modeller och mer styling. men hoppas det duker om mer bättre bilder nånstans, som ja kan tagga upp på bloggen och visa er.!

Kvällen slutade sjukt bra tillsammans med hanna,viktor och min per :) fina människor!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0