Är med i en tävling!

Hej allihop! Jag måste bara säga att om det finns chans till en tävling på bloggar, så gå med i tävlingen. Du kankse har turen och vinna eller så kommer turen nångång, lova dej!

Nu har jag gått med i en tävling som min vän hanna byman man har på sin blogg. Det är en tävling om att vinna detta fina silver armbandet som kommer från www:aldora.se. Det finns även massa andra fina smycken. bl.a väskor, smycken, klockor.

Så ni vet, så är sista chansen att ta del av hannas tävling. Ni hittar den på hennes blogg http://hannabyman.blogg.se
Jag brukar aldrig ha turen att vinna saker(pappa har alltid det).. men nångång hoppas jag att turen vänder! ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0