DÅLIG ONSDAGS KVÄLL!

Eyy, glöm fasen inte bort frågestunden några inlägg längre ner!!

Åkte in mot stan såklart, bjöd födelsedagsbruden på en fika :) satte och göttade oss på Adelante. Ekman kom snabbt och hälsade på. Elin och jag satt länge och njöt av solen, då vi också planerade fredag och annat. nice baby!

Allec kom och hämtade oss i stan efter att tagit våran långa fika och en sväng på stan. Han skjutsade hem oss, så gulligt!.. Sen har jag bara degat hemma. Kollat på när min snyggkusin hjälper oss me balkongen.. inte fel asså! haha



VÄRLDENS BÄSTA SERIE, ANDRA AVENYN ÄR SLUT NU MED!! :(
Tyckte det slutade både bra&dåligt. Synd bara att det började om från där det startare. Att tony sitter inne. aja jag har verkligen älskat och följt hela programmet, helt sjukt att det är över nu!

snygg tony :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0