Det är inte ovanligt att jag drar till stan efter skolan..

Jag mötte upp Adam & Bert på a6-an efter att jag suttit i skolan och pluggat ett tag. Adam behövde hjälp med att shoppa ;) haha! Vi åkte ner till stan för att köpa en keps till adam. Tog ju en jävla tid eftersom han inte kan bestäma sig själv. Men tillslut hittade vi en fin på Carlings. Satte oss en stund vid hamnkanalen.

Visst köpte han en fin keps ;)

Vad gör lilla Berten för min?! :o ;)

När pojkarna skulle dra hemåt så gick jag till Adelante såklart ;) där satt ja med brudarna emma,linnsan,emelie,becka & helena och grabbarna adam,pezoon & jonathan. Mycket trevligt!! Och det tycker nog dom också framför min dataskärm ;)



haha, sköna dom är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0