Vilken dag är det idag?!

Torsdag är det va?!
Ajjemen, vad annars.. Idag gjorde jag klart mitt sista förvandlingsprojekt inom stylisten. Jag hade kvar Melodifestivalen på stina. Jag valde Carola som min mall, för jag ville inte göra nått speciellt. Som när stina gjorde nordman på mej exempelvis. Jag ville vara ha något neutralt. Mycket bra gjort stina!



Ni vet, Jag börjar glömma veckodagarna nu för tiden. Innan åkte jag direkt hem efter skolan och inte gjorde ett skit typ. Men det har verkligen ändrats sig. Jag är aldrig hemma längre, varken helger eller veckodagarna.. Åker alltid in till stan efter skolan, för att shoppa, eller för att träffa allt möjligt gottfolk. Sitter alltid på café med massa trevligt folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0