det är ju söndag som sagt!

Vaknade upp jämte min elin. Efter att ha haft en riktigt go lördag kväll blev jag trött som fan. Men elin började snacka i telefon vid halv 1 tiden, och själv låg jag halv deckad i min säng. vaknade till när mamma kom upp, och klockan var runt 2. Sen somnade jag till igen, tills elin kom in vid 4 tiden :o.. hur länge snackat hon inte i telefon då?! jag kallar det social! men somnade gött sen när hon la sej brevid mej.

Fick med elin ut på min söndags promenad. Hon var nog inte så glad på mej eftersom det spöregnade i slutet. haha men jag fick ofra min luvtröja till henne såklart! ett jävla tjöt på henne vart det! Åkte senare sen till raggan ute i habo för att fira honom. hela släkten va där. allting lika trevligt att träffa kusinerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0