efterlängtade -så in i helvete-

was never intended that I would start to like you!

Dagen har varit bra i ullared tillsammans med familjen. Handlar lite smått och gott, som jag tänkte visa er senare sen på bloggen! Dagen har också varit jobbig och seg! Men det är ju fasen söndag så det är inte så konstigt.. Åkte till elin efter jag kommit hem. Hade handlat med mej massa gott godis från ullared. Så vi drog en rulle sen tjötade massa. alltid lika mysigt och hemtrevligt hos den bruden!

När jag kom hem så snackade jag med min efterlängtade -så in i helvete-. vän! Har inte träffat henne på ett tag.. dock har jag varit helt nere idag och det märkte hon på mej i telefonen, orkar inte just nu!

saknade hanna byman<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0