Fika med Lisa

Tog en fika med denna fina tjej idag. Åkte ner direkt efter skolan och väntade på lisa. Satte oss på Adelante ett bra tag. massa tjöt :) Sen kom becka och per-johan och satte sej en stund. Mycket mycket trevlig dag med lisa ♥


Tog en promenad bort till min dans sen. Jag började vid halv 7, men det var verkligen inga som var där. Jag tänkte vafan. Sen kom syrran i allafall. Men våran lärere kom aldrig eller de andra och salen var helt tom. men jag och syrran dansade ändå. rätt gott! Vi var där ungefär en timme som vi brukar i vanliga fall. Sen när vi ska drar hem, så
kommer vi ner till första våningen, och ser alla andra dansare i gruppen plus våran lärare. Då har vi bytt sal.. haha så jävla typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0